Kursy językowe
Kurs języka niemieckiego: „Obsługa gościa hotelowego”.

- właściciele hoteli, którzy chcą podnieść kwalifikacje językowe personelu,
- osoby, które chcą szybko nauczyć się podstaw języka niemieckiego, by móc sprawnie posługiwać się nim podczas wykonywania codziennych czynności w hotelu na różnych stanowiskach,
- osoby, które chcą pomyślnie przejść weryfikację językową, która jest podstawą do podpisania umowyo pracę w hotelu.

- staje się otwarty na komunikację w języku niemieckim,
- potrafi nazwać typowe elementy hotelu,
- potrafi wejść w interakcję z niemieckojęzycznym gościem hotelowym podczas procedury check-in i check-out,
- dokonuje rezerwacji,
- pomaga gościom hotelowym w rozwiązywaniu ich problemów,
- zna podstawowe słownictwo w restauracji,
- potrafi prowadzić korespondencję w hotelu.

- Alfabet niemiecki.
- Słownictwo i zwroty niezbędne do wykonywania pracy w hotelu.
- Budowa zdania oznajmującego i pytającego.
- Poprawna wymowa słów i zwrotów.
- Dane personalne, zwroty grzecznościowe, zameldowanie gościa hotelowego, informacje na temat hotelu i jego opis,
komunikacja w sali konsumpcyjnej, pokoje i ich wyposażenie, przyjęcie zamówienia
gościa w restauracji, zamówienia telefoniczne do pokoju hotelowego, życzenia i reklamacje gości hotelowych,
części składowe rachunku, formy płatności za pobyt w hotelu, pisemna rezerwacja, liczebniki główne, ceny, czas i terminy, pożegnanie.
Dla zainteresowanych dalszą nauką istnieje możliwość przygotowania kursów kontynuacyjnych.

Czas trwania kursu: 30 godzin.
Organizator zapewnia fachową kadrę i materiały szkoleniowe
Formularz zgłoszeniowy
Powrót
Pełna oferta